fredag 12 mars 2010

Nystart på Pysselbloggen.

Hmm. Det känns ju lite märkligt, det här. Att skriva på Gustens blogg.

Men jag och Gustav kom överens om att jag skulle fortsätta på hans pysselblogg. Jag har inte bestämt formen för hur det kommer att bli framöver, funderar lite på att skriva som om jag skrev till Gustav om vad jag (och ni läsare) pysslar med. När jag lyckats få färdigt hans Mariobroderi så kommer jag lägga ut bild på det här tänkte jag. Och elefanten han började virka på. Och Elmas kanin.

Jag tänker att jag också vill visa bilder på Grodan G här! Om man vill, kan man maila bilder på sina grodpyssel så lägger jag ut det här. Maila till annasanatomi@gmail.com

När Gustav gick i ettan och tvåan gick han och kompisen William på Slöjdklubben. Istället för sport liksom. Kanske är det därför han blev så pysslig? Tack Eva för din gåva till Barncancerföreningen.  Här är ett av hans första pyssel som han gjorde där:

6 kommentarer:

Kirsten sa...

Vilken unik och herlig kille ! Och vilken unik.. ja vad är det för nåt ? ;) Bra ide´ ni fick tillsammens, att fortsätta pysselbloggen på detta vis !

Anna sa...

Jäkligt söt "grej"! :D

Singelmamman sa...

En groda borde ju till och med en slö Singelmamma kunna få till. Måste först leta stickor.....
återkommer när jag hittat dem.

Anna sa...

Hmm. Stickor... Virknål heter det söta du.

Natalie sa...

Hej Anna, det låter som en toppen idé att fortsätta pysselbloggen! :) kram

Cattis sa...

Hej, Min första Grodan G är klar. Kommer bild under helgen och sen skickar jag den till dig så du kan vidareförmedla den till någon som behöver den mer än vad jag gör.